stay hungry, stay foolish

subtiele 3d van Heineken

Heineken is goed, heel goed in reclame maken, althans dat is mijn mening.
Maar ik neem aan dat je niet groots en bekend ben toch ver over de grens als je niet kunt communiceren.
Een stukje bewijs van subtieliteit is deze uiting, tegen een in de stijger staand pand. Door subtiel wat bolling in het doek aan te brenegn krijgt het al een heel ander uiterlijk en meer gevoel en is de uiting een echte headturner geworden die nét even langer in je hoofd blijft hangen dan als het enkel een flesje op een groen vlak was geweest.

Ik had het mis, geen enkele bolling in het doek, enkel een printje op het doek. Alsik wat beter kijk naar het linker doek zie ik dat deze exact hetzelfde is en dat kan natuurlijk niet als het om echte schaduw ging. Gemiste kans zou ik zeggen, het zou het nog nét even wat gaver hebben gemaakt. Maar gelukkig ben ik niet de minste en geef ik ‘n fout toe, zo ben ik dan ook wel weer.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 Responses to “subtiele 3d van Heineken”

  1. Henri

    Het is idd een mooie manier van reclame maken. Maar volgens mij is het gewoon een print op het doek. Kijk maar eens op de foto naar de andere zijkant. Daar staat de zelfde print op, en er is toch echt geen bolling in het doek te vinden.

    groeten Henri

    Reply
  2. admin

    Check, je hebt gelijk. Als je beter kijkt zie je dat het doek aan de linkerkant exact hetzelfde is.
    Jammer, want het was een gemist kans, maar goed.
    Ik geef het toe, ik had het fout.

    Reply

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS