stay hungry, stay foolish

Vodafone luistert naar klanten bij Vast Bellen en Internet

– advertorial –

Klanten kunnen sinds 1 juni 2007 niet alleen voor mobiele diensten maar ook voor Vast Bellen en Internet bij Vodafone terecht. Zo wordt ingespeeld op de wens van klanten om hun totale communicatiebehoefte bij één aanbieder onder te brengen. Vodafone wil dat bovendien beter doen dan de concurrentie. Het bedrijf gaat bij haar producten voor Vast Bellen en Internet uit van wat haar klanten verwachten, namelijk een aantrekkelijk aanbod en een goede service.

Vodafone wil zich onderscheiden van andere aanbieders van telefonie en internet. Iedereen die Vast Bellen en Internet van Vodafone afneemt, moet snel en goed geholpen kunnen worden. Daarom wordt de nieuwe dienst niet meteen in het hele land ingevoerd. Tijdens de introductiefase worden bestellingen alleen aangenomen als ze binnen een aanvaardbare termijn kunnen worden uitgevoerd. Vodafone wil daarmee voorkomen dat klanten te lang op hun aansluiting moeten wachten. Voor klanten die in juli Vodafone Vast Bellen en Internetten bestellen is bovendien een speciaal e-mail adres beschikbaar waarop zij hun ervaringen ten aanzien van de installatie, de klantenservice en de kwaliteit van het product met Vodafone kunnen delen. Op basis van de reacties van klanten, past Vodafone waar nodig haar processen of het product aan voor de brede marktintroductie later dit jaar.

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS