stay hungry, stay foolish

leuk dat Ziggo, maar…

Wat een draak van een naam zeg dat hele Ziggo hoe hebben ze dat kunnen adviseren bij het reclamebureau én hoe hebben ze dat kunnen accepteren bij de klant?
En dan hebben we het nog niet over de commercial gaehad. Heb je een ogenschijnlijke hippe naam, want ik ben het daar nog niet eens mee eens, laten ze een iets wat oudere man het gezicht van het multimediale product zijn. Beetje vreemd, maar er zal vast een verklaring voor zijn. Maar die zoek ik nu niet. Wat ik wel zoek, is mijn e-mail van good old @Home.

Ze hebben website van Ziggo intelligent genoeg gemaakt om te herkennen dat ik een @Home klant ben en vertellen dat ik met mijn account ook nog niet over heb op het nieuwe netwerk, dus verwijzen ze me door naar de oude helpdesk site. Maar die is dan weer niet geschikbaar. En ik heb alleen maar mijn gegevens van de webmail nodig om iets met nieuwsgroepen te gaan doen om daar iets te gaan ‘lenen’.

3 Responses to “leuk dat Ziggo, maar…”

  1. Monique

    Helemaal met je eens!
    Hoe krijgen die reclamepiepeltjes het in hun hoofd om een nieuwe naam te introduceren door een of andere ouwe, wereldvreemde man in foute kleding door het beeld te laten huppelen! Kan echt de denkwijze hierachter niet ontdekken. Wie wil zich hier nu mee identificeren, niemand toch? Terwijl dat een van de doelen van een reclame is, mensen zich goed laten voelen bij een product maar dit wekt tegenzin op!

    Reply

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS