stay hungry, stay foolish

Ziggo niet echt flexibel

Ik heb al vanaf het begin van breedband internet een abbonement vioa Ziggo, vroeger @Home en altijd zonder problemen. In totaal is de verbinding er denk ik een dag of 3 niet geweest en zelfs dat was redelijk snel opgelost. Dus geen klagen.

Maar, ik kijk/keek ook tv via Ziggo en dat hoeft van mij niet meer, aangezien ik inmiddels Digitenne heb via via. Dus tijd om de televisie op te zeggen, want daar betaal ik dan voor niets voor. Maar helaas, dat is dus niet mogelijk. Een telefoontje naar de helpdesk leerde me dat. Een zuchtend morrend geluid ontsnapte waarschijnlijk per ongeluk uit mijn mond en nog voordat ik iets kon zeggen werd me verteld dat dat gewoon in de algemene voorwaarden stond en dat ik er dus niet s aan kon doen. Nou ja zeg, ik baalde wel, maar begon het wijf aldaar niet echt gelijk de huid vol te schelden hoor, wat dacht ze wel. Het is gewoon niet anders.

Feit is wel dat ik nu dus iets heb wat ik meer nodig heb, dus wat is het vervolg plan? Een andere aanbieder voor mij internet vinden of het erbij laten. Ik zou het zo niet weten welke aanbeider is zou moeten kiezen in dat geval.

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS